سیاست دولت مبنی بر تلفیق دیپلماسی با میدان ستودنی
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سیاست دولت مبنی بر تلفیق دیپلماسی با میدان ستودنی
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، آیت‌الله علی خاتمی شامگاه شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا برگزار شد، سیاست دولت مبنی بر تلفیق دیپلماسی با میدان را سیاستی قابل ستایش دانست و افزود: ارتباط بیشتر با جهان نتیجه این سیاست است.
وی در خصوص سایر نتایج سیاست دولت مبنی بر دیپلماسی با میدان اظهار کرد: نمونه دیگر اتخاذ کردن چنین سیاسی را می‌توان در عضویت ایران در بریکش و شانگهای مشاهده کرد که این موضوع در موضوع غزه نیز نمود داشته است، از این رو عضویت در گروه بریکس و سازمان همکاری شانگهای از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی به شمار می‌رود.
آیت‌الله خاتمی همچنین به موضوع غزه و شکسته شدن ابهت آمریکا و قدرت پوشالی اسرائیل اشاره و خاطرنشان کرد: در فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه غزه جهت‌دهی کاملاً مشخص است؛ یعنی مجرم اولیه در اینجا آمریکا است.
وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور در حوزه روابط خارجی ارتباط چشم‌گیری داشته و در این خصوص از رئیس‌جمهور و وزارت خارجه قدردانی می‌کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه به عملکرد و دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری از این دولت تمجید کرده‌اند و امیدواریم منش رئیس‌جمهور الگویی برای سایر مدیران کشور باشد. امیدوارم از خبر سیاست دولت مبنی بر تلفیق دیپلماسی با میدان ستودنی
است
راضی بوده باشید.

سیاست دولت مبنی بر تلفیق دیپلماسی با میدان ستودنی
است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۷ ۰۲:۴۷:۰۶