سمن‌های فعال کد شناسه حقوقی دریافت کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سمن‌های فعال کد شناسه حقوقی دریافت کنند به گزارش خبرنگار سایت احکام، جهانگیر جوانمرد شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی و تبادل نظر ساماندهی و به‌کارگیری نهادهای مردمی در سیاست‌گذاری قضائی در موضوعات پیشگیری از وقوع جرم در اردبیل، با تبیین و تشریح اهمیت مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: نظر به اهمیت این موضوع و ایجاد سامانه مشارکت‌های مردمی در قوه قضائیه یکی از مهمترین مقدمات کار برای اخذ نتیجه مطلوب از مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از وقوع جرم ساماندهی، قانونمند کردن و بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد است.
وی تصریح کرد: برای همین در این جلسه نحوه و شرایط جذب سازمان‌های مردم‌نهاد در سامانه مشارکت‌های مردمی قوه قضائیه و سپس نحوه به‌‎کارگیری این سازمان‌ها در موضوعات خواسته شده از جمله ایجاد صلح و سازش، اصلاح و بازپروری زندانیان، حمایت از بزه‌دیدگان و… بحث و بررسی شد.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه متأسفانه تعداد خیلی کمی از «سمن‌ها» در سامانه مشارکت‌های مردم نهاد ثبت‌نام کرده و کد شناسه حقوقی دریافت کرده‌اند، گفت: باید همه «سمن‌ها» با ثبت‌نام در سامانه مشارکت‌های مردمی قوه قضائیه، گزارشات و فعالیت‌های خود را قانونمند کرده تا عملکرد تأثیرگذارتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.
به گزارش خبرنگار سایت احکام، در این جلسه سایر اعضای حاضر با ارائه گزارش، پیشنهادات و راهکارهای لازم برای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت «سمن‌ها» ارائه کردند. امیدوارم از خبر سمن‌های فعال کد شناسه حقوقی دریافت کنند راضی بوده باشید.

سمن‌های فعال کد شناسه حقوقی دریافت کنند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۱۹ ۰۲:۴۰:۵۳