سقوط از ارتفاع باعث مرگ یک نفر در ایلام شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سقوط از ارتفاع باعث مرگ یک نفر در ایلام شد حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: در حادثه سقوط از ارتفاع در ارتفاعات روستای چمن گل شهرستان بدره متاسفانه یک نفر فوت و دو نفر که در ارتفاعات همان منطقه گیر افتاده بودند توسط نجاتگران هلال احمر رها سازی و نجات یافتند.
وی بیان کرد: ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه امروز دوشنبه ۷ خرداد ماه در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاع در منطقه چمن گل شهرستان بدره و گرفتار شدن دو نفر دیگر در همان منطقه بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات شامل پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر، واکنش سریع و تیم امداد و نجات معاونت امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
محمدی مقدم تصریح کرد: در این عملیات ۷ ساعته نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات نجات در کوهستان موفق شدند دو فرد گیر افتاده را از مهلکه نجات دهند.
وی افزود: در این حادثه که متاسفانه یک نفر به دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد بود جسد او توسط نجاتگران هلال احمر به پایین کوه منتقل و به عوامل ذی صلاح تحویل داده شد. امیدوارم از خبر سقوط از ارتفاع باعث مرگ یک نفر در ایلام شد راضی بوده باشید.

سقوط از ارتفاع باعث مرگ یک نفر در ایلام شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۵-۲۸ ۰۲:۴۴:۱۹