سامانه ملی رصد بستری برای شفاف‌سازی در حوزه اشتغال
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سامانه ملی رصد بستری برای شفاف‌سازی در حوزه اشتغال
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمود کریمی بیرانوند عصر شنبه در قرارگاه اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به سامانه ملی رصد و مزایای آن اشاره کرد و افزود: این سامانه بستری برای برخط دنبال کردن عملکرد خود دستگاه‌های زیرمجموعه است و نقش شفاف سازی، نظارت و سیاستگذاری دارد.
وی با انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌ها برای پرداخت نکردن تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۶ گفت: از ابتدای امسال به ۸ بانک ابلاغ شده که موظفند تسهیلات مشاغل خانگی را پرداخت کنند و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و سرپرست بانک‌های استان نیز باید موضوع را پیگیری و با آن‌ها برخورد کنند.
کریمی بیرانوند، از پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی تا پایان سال خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به سال قبل از رشد ۳۵ درصدی برخوردار است و اگر تا پایان سایت احکامماه امسال ۷۰ درصد منابع را جذب کنیم، منابع جدیدی از سوی بانک مرکزی اختصاص می‌یابد.
وی گفت: سال گذشته اعتبار مشاغل خانگی ۳ هزار میلیارد تومان بود که با کمک بانک مرکزی و بانک‌ها بیش از ۹۰ درصد آن پرداخت شد و برای اولین‌بار سال گذشته ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات در مشاغل خانگی جذب شد. امیدوارم از خبر سامانه ملی رصد بستری برای شفاف‌سازی در حوزه اشتغال
است
راضی بوده باشید.

سامانه ملی رصد بستری برای شفاف‌سازی در حوزه اشتغال
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۲۵ ۰۲:۴۲:۱۱