سارق مسافرنما در مشگین‌شهر دستگیر شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر سارق مسافرنما در مشگین‌شهر دستگیر شد نیکروز سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش یک فقره وقوع سرقت به عنف منجر به آزار در شهرستان مشگین‌شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های دادستان مشگین‌شهر و صدور دستور قضایی، رصد فنی و تخصصی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات صورت گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: با اقدام مقتدرانه پلیس شهرستان، سارق غیربومی سابقه‌دار به عنف به هویت (ب-ع) که اخیراً با تهدید، ارعاب و آزار صاحبان منزل اقدام به سرقت کرده و متواری شده بود، در عملیاتی غافلگیرانه با صلابت و با تعقیب و مراقبت از شهرستان شوشتر خوزستان به تهران، نهایتاً در شهر پرند توسط پلیس مشگین‌شهر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
سلیمانی افزود: مقابله با سرقت و جرایم خشن در اولویت کار نیروی انتظامی بوده و پلیس با مرتکبان و متخلفان در چارچوب قانون بدون هیچ اغماضی و قاطعانه برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: صدور دستورات جامع و کامل مقام قضایی به ویژه پیگیری جدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین‌شهر رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و عملیات مقتدرانه مأموران نیروی انتظامی پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان که منتج به نتیجه مطلوب شد که جای قدردانی دارد. امیدوارم از خبر سارق مسافرنما در مشگین‌شهر دستگیر شد راضی بوده باشید.

سارق مسافرنما در مشگین‌شهر دستگیر شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۸ ۰۲:۳۹:۳۴