زائران اربعین فضای متفاوت‌تری در مرزهای خوزستان تجربه
می‌کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر زائران اربعین فضای متفاوت‌تری در مرزهای خوزستان تجربه
می‌کنند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد خانچی عصر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی اظهار کرد: مطمئناً با همت همه دستگاه‌ها، ادارات و مهم‌تر از همه خود مردم، امسال نسبت به سال گذشته خدمات بهتری را در اربعین حسینی خواهیم داشت.
وی افزود: امسال تلاش کرده ایم تا نواقص سال‌های گذشته را برطرف کنیم؛ با توجه به فصل گرما حتماً بخش زیادی سیستم سرمایشی، سایه بان و مه پاش که بسیار مورد تاکید ما است انجام می‌شود.
به گفته وی؛ ایمنی راه‌ها تقریباً شرایط بهتری پیدا کرده است.
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: توسعه سرویس‌های بهداشتی و حمام را در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خواهیم داشت، همچنین در دو پایانه، آب پایدار از محل آب غدیر وصل شده است که نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری دارد.
خانچی بیان کرد: مجموعه‌های رفاهی در پایانه‌های شلمچه و چذابه نسبت به سال گذشته در حال توسعه است و مطمئناً امسال زائران اربعین فضای متفاوت‌تری را نسبت به سال قبل تجربه خواهند کرد.
وی افزود: برنامه ریزی ما در استانداری خوزستان این است که از تمامی مبادی ورودی استان، همه مردم استان کریمانه در خدمت زائران امام حسین (ع) باشند؛ مواکب و برنامه ریزی های خوبی را در تمامی محورهای ورودی دیده ایم. امیدوارم از خبر زائران اربعین فضای متفاوت‌تری در مرزهای خوزستان تجربه
می‌کنند
راضی بوده باشید.

زائران اربعین فضای متفاوت‌تری در مرزهای خوزستان تجربه
می‌کنند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۱۹ ۰۲:۳۹:۳۲