رژیم غاصب اسراییل ارزش‌های انسانی را در غزه زیرپا
گذاشت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رژیم غاصب اسراییل ارزش‌های انسانی را در غزه زیرپا
گذاشت
به گزارش خبرنگار سایت احکام، آیت الله صادق آملی لاریجانی پنج شنبه شب در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام ادبی مؤسس حوزه علمیه ولی عصر روستای فریمک هزارجریب و از علما بزرگ منبر که به فلسفی ثانی معروف بود اظهار کرد: روحانیت در طول تاریخ برای هدایت بشریت در میدان بودند و از جان گذشتگی کردند.
وی افزود: باید قدر تبلیغ دین را بدانیم‌که خاصیت فراوان دارد و امروز دعوت اسلام باید چنین باشد زیرا نسل جدید سوال دارد و سوال دعوا ندارد و باید با فکر و تدبیر، آن را فهم کرد و جوانان را از دین فراری ندهیم و باید پاسخ مناسب به سوال داد.
آیت الله آملی لاریجانی گفت: هدایت، مساله غریبی نیست و اگر کسی شبهه دارد با سایت احکامبانی جواب دهید که این هدایت است و هر چیزی که در امر دین به کسی بیاموزید هدایت است.
رئیس تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: مرحوم ادبی و هزاران هزار عالم و خطیب و سخنور در مجالس انسان‌ها را هدایت کردند و ثواب تحصیل و تعالی روحی پیدا کردند و عروج‌پیدا کردند و از درون نورانی شدند.
وی افزود: در بهشهر علمایی همچون آیت الله کوهستانی، ایازی، آیت الله سید محسن اشرفی پرورش یافتند و بهشهر، شهر عالم‌پرور بود که دین مردم را نگه داشتند.
علما قلوب مسلمانان را برای نورانیت اسلام آماده کردند
وی با بیان اینکه باید به علما و مبلغین مفتخر باشیم، خاطرنشان کرد: علما قلوب مسلمانان را برای نورانیت اسلام آماده کردند.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: در آیات قرآنی داریم که اگر یک‌نفر را به گناه بکشید، انگار بشریت را کشته است و اگر کسی یک نفر را احیا کند، مثل این است که همه انسان‌ها را احیا کرد.
ایت الله آملی لاریجانی افزود: یهودیان در غزه هزاران کودک را کشتند و ارزش الهی و انسانی و اخلاقی را رعایت نمی‌کنند و افراد بیگناه را به خاک و خون کشیدند.
وی همچنین یادآور شد: اگر انسانی را از ظلمات به نور برسانیم و هدایت کنیم، همان مضمون حرف ائمه است که اگر معارف دین را به کمترین مقدار برسانید، افراد را هدایت کرده‌اید.
رئیس تشخیص مصلحت نظام گفت: علمای گرامی اسلام، خطبا و سخنوران، کار بسیار عظیمی دارند که تعالی و رشد جامعه است و مرحوم آقای ادبی هم در محضر ائمه بوده و احیای امر ائمه و خدا می‌کردند و لذا باید احیای امر ائمه اطهار بشود و در مذاکرات علم تلاش شود.
وی خاطرنشان کرد: یاد و نام مرحوم آیت‌الله الله جباری (ره) امام جمعه فقید بهشهر را گرامی می‌داریم که وزنه ای بودند و امیدواریم همه علما در هدایت موفق بوده و در احیای امر ائمه اطهار تلاش و این مجالس را با گرمی برگزار کنند و بدانیم که حقیقت امام، حی و زنده است و این مجالس را گرامی بدارید.
رئیس تشخیص مصلحت نظام افزود: هفته بسیج را گرامی می‌داریم که تقدیر مدبرانه و حکیمانه امام و باقیات صالحات ایشان بوده و در کل دنیا اثرگذار است و امیدواریم بسیجیان حقیقت بسیجیان را به منحصر ظهور برسانند. امیدوارم از خبر رژیم غاصب اسراییل ارزش‌های انسانی را در غزه زیرپا
گذاشت
راضی بوده باشید.

رژیم غاصب اسراییل ارزش‌های انسانی را در غزه زیرپا
گذاشت  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۴ ۰۲:۴۶:۱۷