رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد به گزارش سوالات شرعی و احکام، «الی کوهن»، وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس (توئیتر سابق) از اخراج نماینده سازمان ملل در اسرائیل خبر داد.
کوهن در این ارتباط نوشته است: «ما دیگر در مقابل تعصب سازمان ملل ساکت نخواهیم نشست و تصمیم گرفتیم ویزای اقامت لین هستینگز، هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در اسرائیل را لغو کنیم.»
وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرده است: «کسی که حماس را به خاطر قتل عام ۱۲۰۰ اسرائیلی، ربودن نوزادان و سالمندان و اعمال هولناک آزار و تجاوز و استفاده از ساکنان غزه به عنوان سپر انسانی محکوم نمی‌کند و بجای آن اسرائیل را محکوم می‌کند که یک کشور دموکراتیک است و از شهروندان خود محافظت می‌کند، نمی‌تواند در سازمان ملل خدمت کند و چنین فردی نمی‌تواند وارد اسرائیل شود!»
هیستینگز در جریان عملیات طوفان الاقصی و حمله حماس به جنوب مناطق اشغالی فلسطین، از محکوم کردن حماس خودداری کرده و در مقابل از حمله صهیونیست‌ها علیه غزه به شدت انتقاد کرده بود. او در چند هفته اخیر نیز در سخنان خود خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه شده و وضعیت غزه را فاجعه بار توصیف کرده بود.روابط میان رژیم صهیونیستی و سازمان ملل متحد از زمان عملیات طوفان الاقصی دچار نوسان و چالش بوده است. پیش از این نیز، «آنتونیو گوترش»؛ دبیرکل سازمان ملل گفته بود که حمله حماس در خلاء (بی دلیل) صورت نگرفته و این اظهارات دبیرکل سازمان ملل باعث شده بود تا سفیر رژیم صهیونیستی در این سازمان خواستار کناره گیری و استعفای گوترش شود. امیدوارم از خبر رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد راضی بوده باشید.

رژیم صهیونیستی نماینده سازمان ملل را اخراج کرد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۶ ۰۲:۳۹:۳۷