رعایت قانون افزایش مشارکت مردم در انتخابات را در پی
دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر رعایت قانون افزایش مشارکت مردم در انتخابات را در پی
دارد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام ابوالقاسم موسوی عصر جمعه در دوره آموزشی هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین ناظران انتخابات هستند، اظهار کرد: مردم همیشه پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و لحظه‌به‌لحظه عملکرد مسئولان را رصد می‌کنند.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی افزود: رعایت قانون و عدالت افزایش رضایتمندی و مشارکت مردم در انتخابات را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه شاید در میان اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی افرادی باشند که به کاندیدای خاصی تعلق خاطر داشته باشند، گفت: در انتخابات عقاید شخصی جایی ندارد و باید فارغ از هر عقیده شخصی، امانت‌دار بود.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه قانون برای همه یکسان است، تصریح کرد: از نمایندگان که خود قانون‌گذاری می‌کنند، انتظار داریم بیشتر و بهتر از دیگر اقشار جامعه پایبند قوانین باشند.
در این دوره آموزشی هیأت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج، باروق، شاهین‌دژ، بوکان، تکاب و مهاباد حضور داشتند.
در این دوره آموزشی، آموزش‌های لازم توسط معاون امور انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان غربی و رئیس گروه فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان ارائه و در بخش پرسش و پاسخ نیز اعضای حاضر سوالات خود را مطرح کردند. امیدوارم از خبر رعایت قانون افزایش مشارکت مردم در انتخابات را در پی
دارد
راضی بوده باشید.

رعایت قانون افزایش مشارکت مردم در انتخابات را در پی
دارد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۶ ۰۲:۴۴:۱۴