دست اندرکاران انتخابات برای مشارکت حداکثری تلاش کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دست اندرکاران انتخابات برای مشارکت حداکثری تلاش کنند به گزارش خبرنگار سایت احکام، صالح رحیمی شنبه شب در نشست ستاد انتخابات شهرستان بوشهر اظهار داشت: این نشست با دستورکار برنامه‌ریزی برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی و هم‌چنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شعب اخذ رأی تشکیل شده است.
فرماندار شهرستان بوشهر بر اهتمام جدی دستگاه‌های ذی‌ربط بر حداقل رساندن نقاط فاقد پوشش یا با پوشش ضعیف آنتن دهی تأکید کرد.
وی گفت: جمع بندی اقدامات و برنامه ریزی جهت تمهیدات مورد نیاز و قابل پیگیری در روزهای آتی برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به تجربیات برگزاری انتخابات متعدد و همچنین با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، انتخابات آتی را بدون نقص برگزار خواهیم کرد و از مسئولان کمیته‌ها انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم یادآور شد: جلب مشارکت مردم و برگزاری انتخاباتی با صحت و سلامت وظیفه همه دست اندر کاران برگزاری انتخابات است و باید برای دسترسی به این امر بسیار مهم همه توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و زمینه مشارکت حداکثری فراهم شود. امیدوارم از خبر دست اندرکاران انتخابات برای مشارکت حداکثری تلاش کنند راضی بوده باشید.

دست اندرکاران انتخابات برای مشارکت حداکثری تلاش کنند  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۲:۳۷:۴۵