دستگیری عامل تیراندازی در مهاباد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دستگیری عامل تیراندازی در مهاباد به گزارش سوالات شرعی و احکام، دادستانی مهاباد طی اطلاعیه‌ای با اعلام خبر دستگیری عامل تیراندازی در خیابان جمهوری اسلامی این شهرستان افزود: از همان ابتدا موضوع شناسایی عامل تیراندازی در دستور کار مراجع قضائی و فراجا قرار گرفته و دستورات ویژه‌ای در این ارتباط از سوی دادستانی صادر و با تلاش مأموران انتظامی شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت هویت مظنون اصلی تیراندازی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با ورود نسبت به دستگیری متهم و کشف دو قبضه سلاح از محل سکونت وی اقدام شد.
دادستان مهاباد همچنین در ادامه ضمن یادآوری مجازات قانونی حمل و نگهداری و قدرت نمایی با سلاح سرد (چاقو و …) و سلاح گرم که در مواردی تا ۵ سال حبس نیز در قانون پیش‌بینی شده است تاکید کرد با هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت و تظاهر و قدرت نمایی با سلاح که امنیت و آسایش عمومی را سلب می‌نماید به شدت برخورد خواهد شد.
روز یکشنبه ۵ آذر در خیابان جمهوری اسلامی مهاباد، شخصی با سر و صورت پوشیده با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده بود که در این رابطه یک نفر مصدوم شد. امیدوارم از خبر دستگیری عامل تیراندازی در مهاباد راضی بوده باشید.

دستگیری عامل تیراندازی در مهاباد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۹ ۰۲:۴۳:۰۱