دستگاه قضائی به دنبال مبارزه جدی با تبعیض است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دستگاه قضائی به دنبال مبارزه جدی با تبعیض است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام علی عبدالهی چهارشنبه شب در سفر خود به شهرستان کنگان همزمان با سفر رئیس دستگاه قضائی از استان بوشهر، ضمن بازدید از فاز ۱۲ منطقه پارس ۲ کنگان در دیدار با مدیران و انجمن کارگری مستقر در پالایشگاه نهم گازی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: دستگاه قضائی به دنبال مبارزه جدی با تبعیض است و هر جایی تبعیض باشد این قوه با اقتدار ورود خواهد کرد..
رئیس مرکز حفاظت قوه قضائیه در خصوص مطالبات حوزه صنعت اظهار داشت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران تربیت نخبگان است که امروز به دست توانمند آنان کارهای بزرگی انجام شده است.
وی پس از شنیدن مشکلات موجود کارگران شرکت، موارد مطرح شده را جهت پیگیری در سطح قوه قضائیه و ارجاع آن به هیأت دولت و نهادهای قول مساعد داد.
حجت الاسلام عبدالهی در ادامه بازدیدهای خود از پالایشگاه گازی فاز ۱۲ پارس ۲ و انبار گمرک کنگان در جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اداره بندر و گمرک شهرستان کنگان، اعضای شورای لنج داران کنگان خواستار افزایش سفر تجاری لنج‌ها و ساماندهی آن از نماینده قوه قضائیه کشور شدند. امیدوارم از خبر دستگاه قضائی به دنبال مبارزه جدی با تبعیض است راضی بوده باشید.

دستگاه قضائی به دنبال مبارزه جدی با تبعیض است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۲۵ ۰۲:۴۱:۵۲