دستاوردها و پیشرفت‌های کشور باید مطرح شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر دستاوردها و پیشرفت‌های کشور باید مطرح شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام محمد حسین راجی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه بزرگ فعالان فضای مجازی خراسان رضوی که در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد به ضرورت بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران مسیر پرافتخار آمیزی را طی کرده است، اظهار کرد: در دوران فتنه «زن زندگی آزادی» رهبر بر مساله پیشرفت اشاره می‌کنند و این نشان از اهمیت عنوان این موضوع است.
فعال فرهنگی با بیان اینکه رهبر فرمودند ما به نزدیکی قله رسیدیم، افزود: ایشان همیشه می‌فرمود پیچ‌های تاریخی را رد کردیم اما در مرداد امسال فرمودند، «به قله‌ها نزدیک شده ایم و نباید خسته بشویم. امروز روز خسته شدن نیست، روز نادانید شدن نیست، امروز روز شوق است، روز امید است، روز حرکت است.»
وی گفت: ایران قبل انقلاب به واردات کالای بریتانیایی به دلیل عقب مانگی علمی پس از انقلاب صنعتی وابستگی داشت و پیش از پیروزی انقلاب و در دوره پهلوی بر طبق گفته جان فوران و فرد هالیدی به بالاترین نرخ فقر رسیده بود و الان شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در کشور و در سطح منطقه هستیم.
حجت الاسلام حسین راجی به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد
در پایان مراسم کتاب صعود چهل ساله ۲ رونمایی شد و حجت الاسلام حسین راجی به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد.
گفتنی است؛ صعود چهل ساله کتابی است که در آن مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین المللی صورت گرفته است. این کتاب که نتیجه‌ی بیش از هفده هزار ساعت مطالعه هدفمند از جانب هفتاد نخبه دانشگاهی و حوزوی است، مطالبی را ارائه می‌کند که هر ایرانی مسلمان و انقلابی را سرشار از حس غرور خواهد کرد.
از خصایص کتاب صعود چهل ساله می‌توان به تمرکز آن بر فعالیت‌های صورت گرفته بعد از انقلاب، آشنا کردن خواننده با دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی، بهره گیری از آمارهای دقیق، فنی و علمی بین المللی برای ارائه کارها، مقایسات دقیق و موشکافانه اقدامات صورت گرفته قبل و بعد از انقلاب و به طور کلی معارفه‌ی همه جانبه ای از فعالیت‌های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد. امیدوارم از خبر دستاوردها و پیشرفت‌های کشور باید مطرح شود راضی بوده باشید.

دستاوردها و پیشرفت‌های کشور باید مطرح شود  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۱ ۰۲:۳۹:۵۸