داشتن وحدت عملی ابزاری برای از بین بردن دشمن است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر داشتن وحدت عملی ابزاری برای از بین بردن دشمن است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام عباسعلی گرزین، شامگاه پنجشنبه در نشست تخصصی بررسی تحولات منطقه و جبهه مقاومت اظهار کرد: ما ملت امام حسین هستیم و روزهای سختی را در طول تاریخ تجربه کردیم و پشت سرگذاشته ایم.
وی افزود: اقتداری که امروز نظام جمهوری اسلام دارد نشان ازصبوری ها و مقاومت ملت ایران است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ما به وعده خداوند امید داریم، گفت: همان گونه که خداوند وعده داده است بعد از هر ایستادگی اتفاقات مبارکی رخ خواهد داد که این موضوع شامل امت حزب الله خواهد شد.
وی در ادامه اظهار کرد: یقیناً اگر بتوانیم نشست‌های تخصصی با هدف هم افزایی و همفکری برگزار کنیم آثار و ثمرات بسزایی را شاهد خواهیم بود که نمونه‌ای از جهاد مهم تبیین است.
گرزین با بیان اینکه یقین داریم در حال نزدیک شدن به پیروزی هستیم، اظهار کرد: یقیناً خون شهدا غزه به زودی دامان رژیم صهیونیستی و همراه آن آمریکای ظالم را خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تشکل اتحادیه بین المللی امت واحده تحت عنوان جبهه‌ای بدون مرز در راستای وحدت، فعالیت می‌کنند که سوابق خوبی را در کارنامه دارند.
وی یادآور شد: برای اینکه بتوانیم این دشمن جنایت کار را کنار بزنیم نیاز به وحدت عملی داریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به این منطقه باعث افتخار مردم استان گلستان است، گفت: از سوم ربیع الثانی مصادف با ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان تا روز هشتم ربیع الثانی ولادت آن حضرت به عنوان «هفته فرهنگی گرگان» نامگذاری شده است. امیدوارم از خبر داشتن وحدت عملی ابزاری برای از بین بردن دشمن است راضی بوده باشید.

داشتن وحدت عملی ابزاری برای از بین بردن دشمن است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۰ ۰۲:۳۹:۴۶