خودباوری دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر خودباوری دستاورد مهم انقلاب اسلامی است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام سیدعلی حسینی چهارشنبه شب در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان حجاب شهر دیر با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: رژیم پهلوی دیکتاتور، فاسد و وابسته بود.
امام جمعه دیر با بیان اینکه این انقلاب دستاورد تلاش‌ها و زحمات این ملت و خون دل خوردن امام و انقلابیون است، افزود: امام ۱۴ سال کار فرهنگی کرد و بصیرت و دشمن‌شناسی را به مردم تزریق کرد تا ملت به صحنه آمد.
وی با اعلام اینکه این انقلاب نه تنها کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است، گفت: این انقلاب در منطقه الگوبرداری شده است و بهترین تأثیرگذاری را در دوران معاصر ما داشته است.
حسینی با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم اما برای قضاوت منصفانه باید اهداف انقلاب، امکانات و موانع را با هم ببینیم، عنوان کرد: اگر جنگ هشت ساله و تحریم‌های دشمن را نبینیم، قضاوت منصفانه نکرده ایم.
وی با بیان اینکه امروز ملتی هستیم که از هیچ جا دستور نمی‌گیریم، ابراز کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، خودباوری است.
حسینی با عنوان اینکه قبل از انقلاب می‌گفتند ایرانی نمی‌تواند صنعت نفت خود را اداره کند، یادآور شد: امروز شاهد پرتاب ماهواره ثریا با ماهواره بر قائم ۱۰۰ هستیم.
وی با اشاره به اینکه در گذشته همیشه این تفکر در کشورمان بود که مرغ همسایه غاز است، ادامه داد: بعضی‌ها پیشرفت‌های کشور خودمان را نمی‌بینند و دچار خودباختگی هستند.
امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان ما چیزی از دیگران کم ندارند، عنوان کرد: قدر انقلاب و نظام و شهدایمان را بدانیم.
وی افزود: به جای اینکه دیگران برای ما تصمیم بگیرند با حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه خودمان تصمیم‌گیرنده باشیم. امیدوارم از خبر خودباوری دستاورد مهم انقلاب اسلامی است راضی بوده باشید.

خودباوری دستاورد مهم انقلاب اسلامی است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۱ ۰۲:۳۸:۵۵