حضور مردم کردستان در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان
خواهد بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حضور مردم کردستان در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان
خواهد بود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه پنج شنبه با حضور در مسجد جامع روستای هزارخانی از توابع بخش مرکزی سروآباد اظهار کرد: کردستان دارای مردمانی قدرشناس و وفاداری نسبت به نظام اسلامی است و برچسب ناامنی کردستان که توسط دشمنان مطرح بود با سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ و تلاش دولت سیزدهم در این منطقه برداشته شد.
وی وجود نعمت‌های خدادادی در این استان بویژه سروآباد را بسیار برشمرد و گفت: نباید با وجود چنین ظرفیت‌ها و نعمت‌های طبیعی این این شهرستان را محروم بخوانیم و کم و کاستی‌های موجود نیز با تلاش و همراهی مردم و مسؤولان برطرف می‌شود.
استاندار کردستان هورامان را از بزرگترین ظرفیت‌های گردشگری کردستان دانست و بیان کرد: تدین و اصلت مردم هورامان میراث ناملموس این استان است و کردستان به وجود چنین مردمان و منطقه‌ای در هورامان بر خود می بالد.
زارعی‌کوشا با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال بیان کرد: مردم استان باید با حضور در پای صندوقهای رأی خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان این آب و خاک بکشند و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.
ماموستا سیدعبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد هم خواستار تلاش بیش از پیش مسؤولان برای رفع مشکلات سروآباد شد و گفت: مردم روستای هزارخانی با خاندان رسالت پیمان ناگسستنی داشته‌اند و نظام اسلامی همواره برای مردم کردستان از جمله منطقه سروآباد مایه افتخار، توسعه و رونق است.
خانواده شهدای هورامان تجلیل شدنداستاندار کردستان همچنین در راستای تکریم خانواده شهدا، در منزل شهیدان جمال کریمی و محمد کرمی حضور یافت و یاد و خاطره شهدا را گرامی‌داشت.
در این دیدار، استاندار کردستان با اهدای لوح سپاس از مادران این شهدای گرانقدر تجلیل کرد.
شهید «جمال کریمی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج هورامان و شهید «محمد کرمی» از نیروهای بسیج مردمی و کارمند بخشداری هورامان، که چندماه به صورت شبانه‌روزی مشغول اقدامات جهادی مقابله با ویروس منحوس کرونا در منطقه بودند، توسط عوامل ضد انقلاب، ترور شدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
این دو شهید والامقام در حمله ناجوانمردانه تروریست‌های ضدانقلاب به نیروهای جهادی فعال در طرح کمک به هموطنان آسیب‌دیده از کرونا در سروآباد کردستان به شهادت رسیدند.
پیکر مطهر این شهیدان پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور منطقه در قبرستان اورامان و پیرشالیار به خاک سپرده شدند.افتتاح هتل آپارتمان کومسای اورامان با مساحت ۸۰۳ متر و زیر بنا ۲۶۰۰ متر با ظرفیت ۱۰۰ نفر، اشتغالزایی ۱۵ نفر و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری که مبلغ ۵ میلیارد تومان تسهیلات دولتی است از دیگر برنامه‌های سفر استاندار کردستان به شهرستان سروآباد بود. امیدوارم از خبر حضور مردم کردستان در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان
خواهد بود
راضی بوده باشید.

حضور مردم کردستان در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان
خواهد بود  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۲۹ ۰۲:۳۹:۴۰