حجاب حضرت زهرا (س)برترین الگوی زنان اسلامی است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر حجاب حضرت زهرا (س)برترین الگوی زنان اسلامی است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی شنبه شب در سوگواره نوگلان فاطمی اظهار کرد: حجاب حضرت فاطمه (س) در برابر محرم و نامحرم زبان زد خاص و عام بود.
امام جمعه ماکو افزود: به عنوان دختر مؤمن و مسلمان از این اخلاق حسنه حضرت فاطمه درس بگیریم و آن را همیشه مراعات نمائیم.
وی با بیان اینکه حمایت از ولایت بزرگترین درسی است که باید از این بانوی گرانقدر الگو بگیریم، عنوان کرد: سراسر زندگی حضرت فاطمه را درس است و باید از این بانوی بزرگ اسلام درس بگیریم.
حجت الاسلام هاشمی یار و یاور علی بودن و مادر نمونه بودن را دیگر اخلاق نیکو و حسنه حضرت فاطمه بیان کرد و گفت: شخصیت حضرت فاطمه (س) سرشار از درس‌های آموزنده است که دستگاه‌های فرهنگی کشور این مفاهیم را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان باید بیش از پیش ترویج کنند.
وی عنوان کرد: زنان و دختران مسلمان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام ابعاد زندگی خویش به ویژه مسئله حجاب و عفاف می‌توانند همواره مروج اهداف این بانوی گرانقدر اسلام باشند و از اهداف وی که بزرگ‌ترین آن ولایت‌مداری است پاسداری کنند.
اجرای نمایش حدیث کسا و عزاداری در سالروز شهادت حضرت فاطمه از دیگر بخش‌های این مراسم بود. امیدوارم از خبر حجاب حضرت زهرا (س)برترین الگوی زنان اسلامی است راضی بوده باشید.

حجاب حضرت زهرا (س)برترین الگوی زنان اسلامی است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۷ ۰۲:۴۱:۰۴