جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حسین رجب پور شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار کرد: جهاد تبیین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و یکی از مشکلات کشور ما این است که در جهاد تبیین کار جدی صورت نگرفته است.
وی افزود: متأسفانه خدمات انقلاب به خوبی بیان نشده است و در برخی از جاها به فراموشی سپرده شده است.
وی در ادامه به برنامه‌های ایام الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: جشن ایام الله دهه فجر با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد و باید در این دهه دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی برای مردم بیان کنیم.
رجب‌پور تاکید کرد: ستاد دهه فجر و دستاوردهای انقلاب در سپاه شهرستان بیجار تشکیل شده است و در این ایام در نماز جماعت مساجد به جهاد تبیین پرداخته خواهد شد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود
فرمانده سپاه بیجار در ادامه به اهمیت اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوع و متعددی پیش بینی شده و راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم مؤمن و انقلابی بیجار برگزار خواهد شد.
رجب پور خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثار گران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرزندآوری از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان بیجار است.
فرمانده سپاه بیجار همچنین به اهمیت برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: با توجه به با تاکید رهبر در خصوص حضور گسترده مردم در انتخابات لازم است همه مسؤولان پای کار باشند و در راستای این مهم تلاش کنند. امیدوارم از خبر جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است راضی بوده باشید.

جهاد تبیین ضرورت جامعه امروز است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۱۷ ۰۲:۴۱:۱۳