جهاد آبرسانی به روستاهای دلفان/ تعمیر و ساخت خانه
محرومان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جهاد آبرسانی به روستاهای دلفان/ تعمیر و ساخت خانه
محرومان
سرهنگ سید روح الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام با اشاره به فعالیت قرارگاه‌های علمی و پژوهشی، فضای مجازی، محرومیت‌زدایی، تعالی‌بخش، زن و خانواده، اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج، اظهار داشت: بسیج همواره خوش درخشیده، منشأ اثرات خیری بوده و در برهه‌های مختلف زمانی پای‌کار انقلاب و ارزش‌های اسلامی بوده است.
وی با اشاره به فعالیت گشت‌های «رضویون» در راستای تأمین امنیت محلات مختلف شهرستان، عنوان کرد: این گشت‌ها با همکاری نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت مردم فعالیت دارند.
فرمانده سپاه ناحیه دلفان با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه عمران و محرومیت‌زدایی شهرستان، تصریح کرد: در این راستا اردوهای جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم همواره برگزار می‌شوند.
سرهنگ موسوی با بیان اینکه در شهرستان دلفان ۱۴۰ گروه جهادی محله محور و جغرافیا محور داریم، افزود: این گروه‌های جهادی در شش عرصه آموزش، عمران، پزشکی، اقتصاد، کشاورزی و فرهنگی فعالیت دارند.
وی بیان داشت: برپایی دو بیمارستان بزرگ صحرایی در منطقه «ایتیوند» جنوبی و «خاوه» شمالی شهرستان دلفان به مدت هفت روز و دیگری به مدت سه روز از دیگر اقدامات صورت‌گرفته از سوی بسیج بوده است.
فرمانده سپاه ناحیه دلفان گفت: در این بیمارستان‌های صحرایی خدمات پزشکی و فوق‌تخصصی و عمومی به مردم این دو منطقه ارائه شد.
سرهنگ موسوی با اشاره به ارائه خدمات دندان‌پزشکی به مردم منطقه محروم «میربگ» جنوبی شهرستان دلفان، افزود: در این راستا شش هزار و ۵۵۵ خدمت دندان‌پزشکی به مردم ارائه شد.
وی همچنین از تعمیر خانه‌های محرومان در شهرستان از سوی بسیج خبر داد و تصریح کرد: ساخت پل، مدرسه، جاده، مسجد، خانه بهداشت از سوی گروه‌های جهادی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۱۸۸ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با همکاری این نهاد در حال ساخت هستند.
فرمانده سپاه ناحیه دلفان با اشاره به جهاد آب‌رسانی به روستاهای این شهرستان، تصریح کرد: در این راستا سه مجتمع بزرگ آب‌رسانی در حال تکمیل و یا بهره‌برداری هستند.
سرهنگ موسوی گفت: این پروژه‌های آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسین مجتبی (ع) و بسیج سازندگی در حال اجرا هستند.
وی افزود: در نهایت ۱۷ روستای این شهرستان از طریق این مجتمع‌های آب‌رسانی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد. امیدوارم از خبر جهاد آبرسانی به روستاهای دلفان/ تعمیر و ساخت خانه
محرومان
راضی بوده باشید.

جهاد آبرسانی به روستاهای دلفان/ تعمیر و ساخت خانه
محرومان  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۶ ۰۲:۳۹:۲۸