جابه‌جایی ۶۴۰۰ هزار زائر اربعین از لرستان به مرز
مهران

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر جابه‌جایی ۶۴۰۰ هزار زائر اربعین از لرستان به مرز
مهران
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مرتضی شیروانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل‌ونقل عمومی مسافر استان، از ۲۷ مرداد تا چهارم شهریورماه، شش هزار و ۴۷۸ زائر عتبات‌عالیات با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز سایت احکامان جابه‌جا شدند.
وی با بیان اینکه این تعداد زائر در قالب ۳۱۷ سفر با اتوبوس و مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند، افزود: تعداد دو هزار و ۵۳۵ نفر از زائران با ۷۳ دستگاه اتوبوس، سه هزار و ۹۰۷ نفر نیز با ۲۳۵ دستگاه مینی‌بوس و ۳۶ زائر با ۹ دستگاه سواری کرایه به مرز سایت احکامان منتقل شده‌اند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در تعداد سفرهای امسال با ۳۱۷ سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۳۲، ۳۷ درصد افزایش و تعداد جابه‌جایی زائرین امسال با شش هزار و ۴۷۸ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با پنج هزار و ۱۷۹ نفر، ۲۵ درصد افزایش داشته است.
شیروانی، تصریح کرد: در حال حاضر گشت‌های راه‌وترابری به تعداد ۳۵ تیم به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر و همچنین در طول محورهای مواصلاتی استان با همکاری پلیس‌راه حضور داشته و بر روند تردد، ایمنی محورها و نحوه خدمت‌رسانی به زائران نظارت دارند.
بنابراین گزارش، طرح اربعین حسینی امسال از ۲۷ مرداد آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد. امیدوارم از خبر جابه‌جایی ۶۴۰۰ هزار زائر اربعین از لرستان به مرز
مهران
راضی بوده باشید.

جابه‌جایی ۶۴۰۰ هزار زائر اربعین از لرستان به مرز
مهران  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۸ ۰۲:۳۹:۰۱