توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستای «لک‌لک‌ها»

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستای «لک‌لک‌ها» به گزارش خبرنگار سایت احکام، عطا حسن‌پور روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای توسعه صنعت گردشگری در لرستان، توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستای «کپر جودکی» بروجرد آغاز شد.
وی بیان کرد: در این مرحله از عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری شهرستان بروجرد، احداث سرویس بهداشتی و آبخوری در روستای «کپر جودکی» معروف به روستای لک‌لک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با بیان اینکه برای اجرای این طرح دو میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد، افزود: روستای «کپر جودکی» به علت موقعیت جغرافیایی مناسب ظرفیت‌های زیادی برای تبدیل‌شدن به روستای هدف گردشگری و توسعه گردشگری دارد که دراین‌خصوص ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز گردشگران امری ضروری است.
حسن‌پور، اظهار کرد: روستای «کپر جودکی» از توابع بخش شیروان بروجرد در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان واقع شده و به دلیل هم‌جواری با تالاب «بیشه دالان»، لک‌لک‌ها در این روستا لانه‌سازی کرده و مردم این روستا، وجود لک‌لک‌ها را مظهر صلح و آرامش می‌دانند.
وی اضافه کرد: لک‌لک‌ها ساکنان ثابت روستای «کپر جودکی» بروجرد هستند و اهالی روستا هم حضور آنها را سال‌هاست که پذیرفته‌اند به‌نحوی‌که امتداد کوچه و خیابان‌های روستا و بر بالای هر تیربتنی برق، می‌توان آشیانه‌های بزرگ آن‌ها را مشاهده کرد. امیدوارم از خبر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستای «لک‌لک‌ها» راضی بوده باشید.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری در روستای «لک‌لک‌ها»  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۲۱ ۰۲:۳۹:۲۰