تربیت اجتماعی از مسیر توجه به مفاهیم قرآنی می‌گذرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تربیت اجتماعی از مسیر توجه به مفاهیم قرآنی می‌گذرد به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز دوشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در بقعه خواهر امام شهر رشت اظهار کرد: باید از شیوه‌های هدایتی قرآن برای حمایت استفاده کنیم تا با تربیت صحیح از آن به اهداف الهی برسیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه اثر بخشی قرآن در قلب انسان منجر به حاکمیت آن در می‌شود، گفت: قلبی که با قرآن تربیت شده باشد در برخوردها و تصمیم گیری ها شجاعانه و مدبرانه رفتار می‌کند و منشأ تحول فردی و اجتماعی در جامعه است.
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به قرآن در ابعاد مختلف، افزود: توجه قلبی به قرآن و بهره گیری از معارف قرآنی جامعه را از آلودگی‌ها مصون نگه می‌دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با استناد حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در باب اهمیت و جایگاه قرآن، خاطرنشان کرد: تربیت اجتماعی از مسیر توجه به مفاهیم قرآنی می‌گذرد و لذا می‌طلبد نگاه ویژه‌تری به عمق بخشی در قرآن و تأمل نگاری در این بخش صورت گیرد.
علیزاده با بیان اینکه همه تسلیم مکتب قرآنی هستیم، گفت: عمیق شدن به مفاهیم قرآنی و بکارگیری و عمل کرایی به قرآن فرد و جامعه را پرتگاه‌های گمراهی می‌رهاند. امیدوارم از خبر تربیت اجتماعی از مسیر توجه به مفاهیم قرآنی می‌گذرد راضی بوده باشید.

تربیت اجتماعی از مسیر توجه به مفاهیم قرآنی می‌گذرد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۰۳ ۰۲:۴۰:۱۳