تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های یگان حفاظت
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های یگان حفاظت
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حمید بیرانوند چهارشنبه شب در نشست با حضور فرماندهان و پرسنل یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: یگان حفاظت بنادر استان بوشهر باید از ظرفیت پیشگیری برای تسهیل سازی و ایمنی ترافیک به نحو مطلوبی استفاده کنند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی افزود: سفر به استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا یگان حفاظت بنادر استان از لحاظ کیفی مورد ارزیابی قرار گیرد و همچنین از کارکنان پرتلاش این حوزه تجلیل و قدردانی شود.
بیرانوند ادامه داد: تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است که این مهم در استان به صورت ویژه دنبال می‌شود.
وی افزود: در نظارت و بازدید دوره‌ای از یگان حفاظت بنادر استان بوشهر رویکردهای مهمی همچون نقش پایش هوشمند در ارتقا کیفی خدمات حفاظتی و به تبع آن بکارگیری هدفمند تر منابع انسانی در اجرای مأموریت سازمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.
بیرانوند ادامه داد: افزایش سطح آمادگی جسمانی، برگزاری دوره‌های آموزش‌های متنوع و برخوردار از متدهای پیشرفته و آگاه سازی یگان حفاظت از موضوعات روز از اولویت‌های راهبردی فرماندهی یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی است.
وی افزود: یگان حفاظت مرجع امنیت در بنادر است که حاصل این امنیت میل و رغبت بیشتر تجار و بازرگانان برای جابجایی کالا بر بستر بنادر است.
بیرانوند تاکید کرد: سطح کیفی مأموران یگان حفاظت باید به صورت مستمر ارتقا یابد تا بتوانند به بهترین نحو ممکن مأموریت‌های سازمانی را ایفا کنند.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: با اقدامات ارزشمند صورت گرفته در حوزه‌های آموزشی و زیرساختی یگان حفاظت بنادر این استان در بسیاری از شاخص‌ها در سطح بنادر کشور پیشگام هستند.
شهریار محمدزاده افزود: از جمله اقدام‌های مهم صورت گرفته در یک سال اخیر تعمیر اساسی شناور تندر و همچنین سالن کنفرانس یگان حفاظت، تجهیز یگان حفاظت به ۴۰ دستگاه بی سیم پیشرفته و بهره برداری و تجهیز ساختمان یگان حفاظت بنادر کنگان، گناوه و دیر از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه یگان حفاظت بنادر استان بوشهر است. امیدوارم از خبر تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های یگان حفاظت
است
راضی بوده باشید.

تجهیز مبادی بنادر استان بوشهر از اولویت‌های یگان حفاظت
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۲۹ ۰۲:۴۱:۵۴