تبیین ابعاد فرهنگ کار مورد غفلت قرار گرفته است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تبیین ابعاد فرهنگ کار مورد غفلت قرار گرفته است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان تحصیل کرده حائز اهمیت است، تاکید کرد: این استان یکی از مراکز مهم معدن کشور محسوب می‌شود و باید با توسعه واحدهای فرآوری، میزان بهره‌وری این صنعت را ارتقا دهیم.
وی ادامه داد: دستیابی به ارزش افزوده حداکثری و نرخ بهره‌وری بالا در بخش معدن و سایر صنایع، نیازمند استفاده از ظرفیت نیروهای تحصیل کرده و مجرب دانشگاهی است.
امام جمعه سمنان ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه را حلال مساله اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد و گفت: باید کار و تلاش، تولید و کارآفرینی به یک ارزش عمومی و فراگیر تبدیل شود چرا که در این صورت، پایه‌های اقتصاد کشور مستحکم خواهد شد.
مطیعی با بیان اینکه رمز پیشرفت جوامع توسعه یافته، توجه به کار و تلاش است تصریح کرد: باوجود اینکه در آموزه‌های دینی نسبت به کار و تلاش توصیه‌های فراوانی شده اما متأسفانه نسبت به ابعاد مختلف فرهنگ کار، توجه لازم صورت نمی‌گیرد.
وی توجه به پیوست‌های فرهنگی در حوزه اشتغال را ضروری دانست و گفت: جذب سرمایه و تقویت نیروی کار می‌تواند به رشد تولید و توسعه اقتصادی منجر شود. امیدوارم از خبر تبیین ابعاد فرهنگ کار مورد غفلت قرار گرفته است راضی بوده باشید.

تبیین ابعاد فرهنگ کار مورد غفلت قرار گرفته است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۰۹ ۰۲:۴۱:۲۲