تئاتر کرمانشاه توانایی حضور در عرصه بین المللی را
دارد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر تئاتر کرمانشاه توانایی حضور در عرصه بین المللی را
دارد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی صفدری شامگاه جمعه در آئین اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استانی که در محل تالار انتظار برگزار شد، اظهار کرد: جامعه و هنر تئاتر به دلیل نقش‌آفرینی‌هایی که دارد باید هنری زنده تلقی شود چرا که در حوزه‌های مختلف هنری تعداد معدودی از نظر از آنها طراوت، زنده بودن و اثرگذاری به اندازه تئاتر دارند.
وی افزود: از هنرمندان حوزه هنر نمایشی می‌رود آن است که با توجه به در اختیار داشتن فضای بصری در این حوزه همواره از توانمندی و خلاقیت خود استفاده و بهره لازم را ببرند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه هنر نمایشی تئاتر موقعیت خوبی برای انتقال فرهنگ دارد، تصریح کرد: استان کرمانشاه در زمینه تئاتر ظرفیت‌های بسیار خوبی داشته که می‌توان گفت استان کرمانشاه با حضور هنرمندان خود و خلق آثار ارزشمند توانایی حضور در عرصه کلی و بین المللی را دارد.
صفدری ادامه داد: بر اساس تجربیات حاصل شده در جوامع پیشرفته هنر تئاتر با حوزه‌های اقتصاد و سیاست رابطه و تقابلی مستقیم داشته و باید توجه داشت که مجموعه هنرمندان عرصه نمایش علاوه بر هنر و فرهنگ در حوزه اقتصاد نیز اثرگذار هستند.
وی به تأثیر هنر بر ابعاد مختلف جامعه اشاره و بیان کرد: در همه جای دنیا هنر تئاتر بر زندگی اثر گذار بوده و به واسطه همین اثر گذاری می‌توان شاهد اعتلای این هنر و تولید آثار ارزشمند همچون گذشته در استان کرمانشاه باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه اخلاق و انسانیت ۲ مبانی مهم در تولید آثار در همه جشنواره‌ها است، گفت: با رعایت مبانی حق، اخلاق و انسانیت انتظار می‌رود که در حوزه هنرهای نمایشی بتوان آثار فاخر تولید کرد.
صفدری تاکید کرد: استان کرمانشاه به واسطه تولید آثار فاخر، وجود اثر هنری ارزنده، سابقه هنری خوب و نیز حضور پررنگی در سطوح بالا به ویژه در حوزه هنرهای نمایشی توانسته تاکنون جایگاه خوبی در عرصه هنری و نمایش کسب کند. امیدوارم از خبر تئاتر کرمانشاه توانایی حضور در عرصه بین المللی را
دارد
راضی بوده باشید.

تئاتر کرمانشاه توانایی حضور در عرصه بین المللی را
دارد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۸ ۰۲:۴۰:۳۷