بیش از ۴۳۰۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بیش از ۴۳۰۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید نادر نقیبی دبیر شامگاه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ۲۷ مردادماه تا سوم شهریورماه سال جاری، ۴ هزار و ۳۳۲ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.
نقیبی افزود: در این مدت، ۹۵ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.
وی در ادامه گفت: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تاکنون ۲۸۰ نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.
دکتر نقیبی بیان کرد: تنها در تاریخ ۳ شهریورماه تعداد یک هزار و ۱۳۸ بیمار برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۴۴ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان خرمشهر و آبادان اعزام شدند.
وی تصریح کرد: از ابتدای شروع خدمات رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری به ۱۸ نفر از مصدومین ترافیکی خدمات امدادی و درمانی داده شد. امیدوارم از خبر بیش از ۴۳۰۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند راضی بوده باشید.

بیش از ۴۳۰۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۲۷ ۰۲:۳۹:۳۷