بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورزی مربوط به خرم‌آباد
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورزی مربوط به خرم‌آباد
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سرهنگ مسلم مویدی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: هزار و یک مورد تغییر کاربری طی نه‌ماهه سال ۱۴۰۲ در سطح لرستان شناسایی شد که بیشترین تغییر کاربری‌های شناسایی‌شده با تعداد ۵۱۰ مورد مربوط به شهرستان خرم‌آباد است.
وی افزود: تعداد ۲۴۸ مورد تبصره دو ماده ۱۰ با تعداد قطعات دو هزار و ۶۰۶ مورد به دنبال شناسایی‌ها و صدور اخطاریه‌ها برای تغییر کاربری اراضی در نه‌ماهه سال ۱۴۰۲ اجرا شده که نسبت مشابه سال قبل رشد چشمگیری داشته است.
فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی لرستان، عنوان کرد: ضروری است افراد پیش از هر گونه ساخت‌وساز استعلام‌های لازم را در مورد چگونگی ارائه مجوز و قابلیت انجام کار اخذ کنند، زیرا اقدام‌های قانونی در صورت شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز به عمل می‌آید.
سرهنگ مؤیدی با بیان اینکه بی‌شک مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند. امیدوارم از خبر بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورزی مربوط به خرم‌آباد
است
راضی بوده باشید.

بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورزی مربوط به خرم‌آباد
است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۱ ۰۲:۴۳:۲۱