بهره‌گیری از ظرفیت سرعین در راستای توسعه شهرستان مغفول
نماند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بهره‌گیری از ظرفیت سرعین در راستای توسعه شهرستان مغفول
نماند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، باقر باقرزاده شامگاه سه شنبه در ششمین مجمع عمومی انتخابات اعضای جامعه هتلداران و مراکز اقامتی استان اردبیل در محل هتل لاله سرعین اظهار کرد: نگاه جدی به مقوله گردشگری و حمایت دستگاه‌های اجرایی از این امر مهم ضروری و مورد تاکید ما است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان سرعین با وجود جاذبه‌های بکر و بی‌نظیر چشمه‌های بهشتی، اقلیمی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی فراوان و موقعیت منحصر بفرد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است.
فرماندار سرعین گفت: با تلاش بخش خصوصی و حمایت دستگاه‌های اجرایی اقدامات قابل توجهی در حوزه اشتغال‌زایی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان انجام شده اما باید همچنان بیش از گذشته به این موضوع پرداخته شود
باقرزاده با تاکید بر لزوم استفاده از مکان‌ها و بناهای تاریخی شهرستان سرعین افزود: علیرغم وجود مواهب بیشمار خدادادی، آثار باستانی و تاریخی از جمله جاذبه‌های مهم در جذب گردشگر در شهرستان سرعین، که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: آثار باستانی و کهن هر جامعه‌ای معرف فرهنگ خاص همان مرزوبوم و منطقه است و درنتیجه باعث جلب و جذب توریست برای بازدید و شناخت آن جاذبه‌ها و آثار می‌شود. امیدوارم از خبر بهره‌گیری از ظرفیت سرعین در راستای توسعه شهرستان مغفول
نماند
راضی بوده باشید.

بهره‌گیری از ظرفیت سرعین در راستای توسعه شهرستان مغفول
نماند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۲۰ ۰۲:۳۹:۵۳