بمباران بیمارستان المعمدانی تجسم عینی جنایت علیه بشریت
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بمباران بیمارستان المعمدانی تجسم عینی جنایت علیه بشریت
است
سیدمحمد پاکسایت احکام در گفتگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: رژیم سفاک و جنایت‌کار صهیونیستی که از هیچ جنایتی فروگذار نیست با بمباران بیمارستان المعمدانی بار دیگر رذالت و خباثت خود را به رخ جهانیان کشید.
نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان مامنی امن برای دردمندان و بیماران است که در بسیاری از نبردهای تاریخ جز خطوط قرمز و مصون از حملات است، اما سرکردگان رژیم منحوس و رو به زوال صهیونیستی در یک جنایت آشکار پس از سوق دادن مردم به بیمارستان با بمب‌های ممنوعه جنایتی بزرگ رقم زدند.
نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جامعه بزرگ اسلامی باید در قبال این جنایت بزرگ به میدان بیاید و علاوه بر محکومیت، سازمان‌های بین‌المللی و مدعی حقوق بشری را ملزم و مجبور به اتخاذ تصمیمات عاجل نماید.
وی در ادامه افزود: قوای مقننه و مجریه از تمامی ظرفیت‌ها جهت مساعدت به مردم رنج‌کشیده فلسطین بهره ببرند و با اقدامات فوری ماشین جنگ صهیونیست‌ها سفاک و خونریز را متوقف کنند. امیدوارم از خبر بمباران بیمارستان المعمدانی تجسم عینی جنایت علیه بشریت
است
راضی بوده باشید.

بمباران بیمارستان المعمدانی تجسم عینی جنایت علیه بشریت
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۱۸ ۰۲:۴۰:۳۴