بسترسازی برای آموزش از وظائف ستاد امر به معروف است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بسترسازی برای آموزش از وظائف ستاد امر به معروف است علی حسینی بعد از ظهر دوشنبه در نشست کرسی آزاد اندیشی با موضوع «چرا در امر به معروف و نهی از منکر عقبیم؟» که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از وظایف ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بستر سازی برای آموزش در حوزه فریضتین است، اظهار کرد: ستاد تاکنون دوره‌های مختلفی را برگزار کرده است و در حال حاضر نیز دوره آموزشی پایه آمران به معروف و ناهیان از منکر در حال برگزاری است که علاقه مندان می‌توانند نسبت به ثبت نام و دریافت آموزش اقدام کنند.
وی افزود: این دوره به صورت مجازی و رایگان در حال برگزاری است و تمام اقدامات لازم برای ارائه محتوای تصویری، مکتوب و آزمون فراهم شده است.
معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: ثبت نام در این دوره از طریق سایت ستاد به آدرس setad-abm.ir امکان پذیر است.
وی افزود: اقدامات و پیگیری‌هایی برای استفاده از ظرفیت مدارس، دانشگاه‌ها و … برای آموزش در حال انجام است.
حسینی با اشاره به اینکه کرسی آزاد اندیشی امروز اولین کرسی در نیمه دوم سال جاری است، گفت: سلسله نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاد اندیشی به تدریج برگزار خواهد شد. امیدوارم از خبر بسترسازی برای آموزش از وظائف ستاد امر به معروف است راضی بوده باشید.

بسترسازی برای آموزش از وظائف ستاد امر به معروف است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۸ ۰۲:۴۰:۳۰