برنامه سنجش سلامت نوآموزان مراکز پیش دبستانی در کردستان آغاز
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر برنامه سنجش سلامت نوآموزان مراکز پیش دبستانی در کردستان آغاز
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، هاشم ناظمی‌جلال دوشنبه شب در نشست ستاد هماهنگی افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان مراکز پیش‌دبستانی استان کردستان اظهار داشت: پوشش ۱۰۰ درصدی سنجش نوآموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ نشان از مدیریت مطلوب و پیش‌بینی‌های درست در این زمینه است.
وی افزود: زحمات و تلاش‌های اداره آموزش و پرورش استثنایی و همکاری دیگر نهادها سبب این اتفاق مثبت شد و از بین‌رفتن ترس و واهمه اولیا، از جمله عوامل تسریع در امر سنجش سلامت نوآموزان بود.
ناظمی‌جلال با قدردانی از همکاری بهزیستی و علوم پزشکی استان در این خصوص، مشارکت همگانی در امر سنجش را لازم و ضروری دانست و گفت: حس مسئولیت در تحصیل مطلوب نوآموزان و جلوگیری از بروز نارسایی‌های احتمالی، سبب کاهش هزینه‌ها و پیشرفت مورد انتظار در آموزش خواهد شد.
وی تاکید کرد: تخصصی‌تر شدن نیروی انسانی و همچنین الکترونیکی شدن فرایند نوبت‌گیری و سنجش در رویکرد جدید سنجش نوآموزان را عامل تسهیل در ارائه خدمات به مردم دانست و بر جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بیشتر بر خانواده نوآموزان نیز تأکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود به دو موضوع اطلاع‌رسانی به اولیا کودکان و نیز تجهیز مراکز جامع سنجش استان نیز پرداخت و با اشاره به لزوم پیگیری این موضوع به ترتیب از طریق صداوسیما و رسانه‌های محلی و همچنین اداره‌کل نوسازی مدارس استان، خاطرنشان کرد: پوشش مشمولین جدید سنجش نیازمند لوازم، تجهیزات، ابتکار و پیگیری مداوم است. امیدوارم از خبر برنامه سنجش سلامت نوآموزان مراکز پیش دبستانی در کردستان آغاز
شد
راضی بوده باشید.

برنامه سنجش سلامت نوآموزان مراکز پیش دبستانی در کردستان آغاز
شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۱۲ ۰۲:۴۳:۳۰