بانوان سهم ارزنده‌ای در مدال‌آوری ورزش زنجان دارند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر بانوان سهم ارزنده‌ای در مدال‌آوری ورزش زنجان دارند به گزارش خبرنگار سایت احکام، جواد بازرگان شامگاه جمعه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جمع قهرمانان و نخبگان ورزش استان زنجان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: اعزام ۲۴ ورزشکار به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و نیز کسب ۸ مدال رنگارنگ، جدیدترین افتخارآفرینی ورزشکاران استان بود.
وی تصریح کرد: در ۱۶ رشته ووشو، قایقرانی، جانبازان و توان‌یابان، وزنه‌برداری، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، دوچرخه‌سواری، بوکس، بدنسازی و پرورش‌اندام، تکواندو، شمشیربازی، تری اتلون (سه‌گانه)، کاراته، اسکیت، واترپلو، انجمن‌های ورزشی و فوتسال بر اساس آمایش سرزمینی جایگاه خوبی در کشور داریم و استان در این رشته‌ها مستعد است.
این مسؤول با بیان اینکه تنها در ۹ ماهه امسال ورزشکاران استان ۴۷ مدال جهانی، بین‌المللی، مسابقات و بازی‌های آسیایی کسب کرده‌اند، اظهار کرد: اعزام ۲۴ ورزشکار به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و کسب ۸ مدال رنگارنگ، تازه‌ترین افتخارآفرینی ورزشکاران استان بود که ۵۰ درصد مدال‌های این رقابت‌ها را بانوان به گردن آویختند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، تعداد اماکن ورزشی موجود در استان را ۱۹۴ مورد شامل سالن، سکو، چمن مصنوعی و طبیعی، استخر و زمین تنیس اعلام و خاطرنشان کرد: با افتتاح‌های دور دوم سفر هیأت دولت به استان، سرانه ورزش استان نیز افزایش یافت. امیدوارم از خبر بانوان سهم ارزنده‌ای در مدال‌آوری ورزش زنجان دارند راضی بوده باشید.

بانوان سهم ارزنده‌ای در مدال‌آوری ورزش زنجان دارند  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۱-۰۶ ۰۲:۳۹:۲۸