ایران مقتدرانه در حال پیشرفت و ایجاد بازدارندگی روزافزون
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایران مقتدرانه در حال پیشرفت و ایجاد بازدارندگی روزافزون
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام حسین طائب شنبه‌شب در همایش بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت شهدای عملیات نبرد مستقیم با آمریکا در آب‌های خلیج فارس اظهار داشت: ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.
وی با بیان اینکه امروز ایران با قدرت تمام دارایی‌های خود را آزاد کرده و نفت خود را می‎‌فروشد اضافه کرد: در شرایطی که دشمن روز به روز در حال ضعیف شدن و فروپاشی است ایران اسلامی به پیشرفت می‌رسد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دوران بزن در رو گذشته است تصریح کرد: ملت ما علاوه بر جنگ سخت، در مقابل جنگ ترکیبی دشمن نیز ایستاده است و اجازه عرض اندام به دشمن نمی‌دهد.
وی به رشادت‌های شهدای خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: شهدای عملیات نبرد مستقیم با آمریکا در آب‌های خلیج فارس با شجاعت خود وجهه و ابهت آمریکا را در هم شکستند.
حجت الاسلام طائب بیان کرد: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در شرایطی که آمریکا خود را ابرقدرت دنیا می‌دانست و از تجهیزاتی همچون کشتی و بالگرد پیشرفته برخوردار بود، ابهت آنها را در خلیج فارس شکستند.
وی بر لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهیدانی همچون نادر مهدوی تاکید کرد و افزود: آثار استقامت ملت ایران و خون شهدا در تقابل با استکبار جهانی و تصویری که این ایستادگی ایجاد کرده است، باید بررسی شود.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هندسه جهانی در حال تغییر است ادامه داد: امروز آمریکا با سه چالش بین المللی و ۶ چالش درونی روبرو است که این چالش‌ها طی هفت سال فرارو شرایطی دشوار برای آمریکا رقم می‌زند.
وی بیان کرد: آمریکایی‌ها وقتی نتوانستند در مقابله با ایران در جریان اغتشاش‌ها کاری به پیش ببرند، پای میز مذاکره آمدند تا به زعم خود با دادن امتیازهایی به ایران اهداف خود را پیش ببرند.
طائب خاطرنشان کرد: توسعه منطقه با امنیت رخ می‌دهد ولی با این حال آمریکا در هیچ کشوری حضور امن نداشت و این رویکرد در کشورهای مختلفی مانند عراق و افغانستان قابل رصد است. امیدوارم از خبر ایران مقتدرانه در حال پیشرفت و ایجاد بازدارندگی روزافزون
است
راضی بوده باشید.

ایران مقتدرانه در حال پیشرفت و ایجاد بازدارندگی روزافزون
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۰۸ ۰۲:۳۸:۰۷