ایجاد کانون تفکر و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه امام
جواد(ع)

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایجاد کانون تفکر و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه امام
جواد(ع)
به گزارش خبرنگار سایت احکام، داریوش پورسراجیان روز سه‌شنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه دانشگاه امام جواد(ع) اکنون هزار و ۸۰۰ دانشجوی فعال دارد، اظهار داشت: از سال ۱۳۸۴ تاکنون بالغ بر ۶ هزار دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.
وی عنوان کرد: بالغ بر ۶۰ درصد دانشجویان این دانشگاه دختر و بقیه پسر هستند، افزود: در مقطع کارشناسی بالای ۸۰ درصد دانشجویان بومی هستند.
پورسراجیان با تاکید بر اینکه تمرکز ما بر رشته هایی است که به تربیت نیروی انسانی می پردازد، عنوان کرد: در همین راستا کانون تفکر و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه امام جواد(ع) ایجاد می شود.
رئیس مؤسسه آموزش عالی امام جواد (ع) ادامه داد: کانون تفکر و توسعه سرمایه انسانی تاکنون بالغ بر ۴۰ جلسه تشکیل داده و این کانون در دو محور چالش‌های مهارت های نرم و چالش‌های مهارت های نرم کار می کنند.
وی با اشاره به فعالیت‌های کانون تفکر دانشگاه بیان کرد: کانون کتابی را با عنوان «تربیت رئیس جمهور آینده» ترجمه و منتشر کرده و شماره اول مجله «پژوهش‌های نوین در توسعه سرمایه انسانی» را نیز به چاپ رسانده است.
پورسراجیان عنوان کرد: خوشبختانه دانشگاه امام جواد(ع) روند نسبتاً رو به رشدی را طی می‌کند به طوری که طی سه سال متوالی ۲۰ درصد رشد پذیرش دانشجو و این دانشگاه در حال حاضر در ۵۵ کد رشته ارائه آموزش می‌کند و تمرکز آن به طور عمده در در رشته‌های جدید عمدتاً بر اساس نیاز بازار کار و متمرکز بر نیروی انسانی است که از آن جمله می‎توان به آموزش و بهسازی منابع انسانی، مدیریت دولتی و مهندسی معماری اشاره کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر در این دانشگاه ۴۹ رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فعال است و با کنکور و بدون کنکور، شرایط پذیرش دانشجو در آن فراهم است. امیدوارم از خبر ایجاد کانون تفکر و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه امام
جواد(ع)
راضی بوده باشید.

ایجاد کانون تفکر و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه امام
جواد(ع)  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۰۹ ۰۲:۴۷:۴۷