ایجاد پانزدهمین اندیشکده استانی مرکز پژوهش‌های مجلس در
لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایجاد پانزدهمین اندیشکده استانی مرکز پژوهش‌های مجلس در
لرستان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرهاد زیویار روز شنبه در دیدار با معاونین و مسئولان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با استقبال از مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: امروز تصمیم‌گیری بدون درنظرگرفتن ظرفیت‌های علمی و بی‌نیاز بودن از پژوهش و تحقیقات علمی و تجارب نخبگان یک ضعف اساسی در جامعه است.
وی با انتقاد از وجود فاصله بین دستگاه‌های اجرایی و تحقیقات دانشگاهی، گفت: در حال حاضر بهترین تحقیقات و مقالات مختلف در قفسه دانشگاه‌ها بدون استفاده قرار دارند که می‌توان به مقالات و تحقیقات اندیشمندان مختلف و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها اشاره کرد.
استاندار لرستان، افزود: باید تلاش کنیم که این ظرفیت‌های اساسی در کنار هم قرار گیرند و فاصله بین آنها کم شود.
زیویار، تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه تشکیل این سیستم بدون ایجاد ساختار جدید و به‌دوراز تحمیل هزینه مضاعف به دولت است، راه‌اندازی شعبه استانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می‌تواند گامی مؤثر باشد تا از سازوکار و بروکراسی متوقف‌کننده خارج شویم به همین جهت تاحدامکان به ایجاد این مرکز کمک خواهیم کرد و این موضوع شدنی است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان از نظر فکری با دانشگاه فاصله چندانی نداریم ابراز امیدواری کرد: ازآنجاکه در این موضوع ظرفیت‌های علمی موردنظر است، با راه‌اندازی تشکیلات استانی در دانشگاه لرستان ارتباط تنگاتنگی بین مدیران استانی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته برقرار شود. امیدوارم از خبر ایجاد پانزدهمین اندیشکده استانی مرکز پژوهش‌های مجلس در
لرستان
راضی بوده باشید.

ایجاد پانزدهمین اندیشکده استانی مرکز پژوهش‌های مجلس در
لرستان  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۰۶ ۰۲:۳۷:۲۲