ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در مناطق گردشگری پرتردد
لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در مناطق گردشگری پرتردد
لرستان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الله عباسیان امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در جلسه کمیته سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی استان که با حضور مدیران شهرستانی این اداره کل برگزار شد در خصوص ایجاد مجموعه‌های خدمات رفاهی و سرویس‌های بهداشتی در مناطق گردشگرپذیر تصمیم‌گیری شد.
وی ادامه داد: از جمله زیرساخت‌های مهم و موردنیاز گردشگران، مجموعه‌های رفاهی و بهداشتی است که در آینده نزدیک تعدادی از آنها شامل نمازخانه، اغذیه‌فروشی، سوپرمارکت و سرویس بهداشتی توسط یک شرکت خصوصی و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در نقاط پر تردد و گردشگرپذیر احداث خواهد شد.
معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تأکید کرد: بر اساس دستور مقام عالی وزارت، سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی از اولویت برنامه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است که در این راستا تجهیز، نظافت، سامان‌دهی و نصب تابلوهای سرویس‌های بهداشتی در مناطق گردشگرپذیر و محورهای مواصلاتی بین‌شهری استان در دستور کار قرار دارد.
عباسیان، اضافه کرد: استان لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که ایجاد تأسیسات و زیرساخت‌های این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت ضروری است. امیدوارم از خبر ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در مناطق گردشگری پرتردد
لرستان
راضی بوده باشید.

ایجاد مراکز خدماتی و رفاهی در مناطق گردشگری پرتردد
لرستان  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۱۹ ۰۲:۴۰:۲۷