اولین رویداد «ایران من، جان و جهان من» در دانشگاه یزد آغاز
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اولین رویداد «ایران من، جان و جهان من» در دانشگاه یزد آغاز
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، رییس دانشگاه یزد روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه اولین رویداد «ایران من، جان و جهان من» با تبریک ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه برگزاری این رویداد از جهات مختلف دارای اهمیت است، گفت: بحث اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان مقوله بسیار مهمی است که وزارت علوم نیز بر آن تاکید دارد. تمام سعی ما باید در راستای اشتغال‌زایی فازغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف باشد.
عباس کلانتری افزود: یزد یک شهر گردشگری و میراث جهانی است و انتخاب شهر یزد و دانشگاه یزد برای برای برگزاری این رویداد انتخاب به‌جایی بود.
وی با بیان اینکه در این رویداد کارگاه‌های خوبی تدارک دیده شده است گفت: تعامل دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این کارگاه‌ها قابل تقدیر است. این کارگاه‌ها می‌تواند از حیث دانشجوپروری بسیار ارزشمند باشد.
رییس دانشگاه یزد افزود: عنوان این رویداد نیز مناسب این روزها است و افتخار همه ما این است که ایرانی هستیم و باید در حد توانمان برای سربلندی ایران تلاش کنیم.
۱۱۰۰ اثر به دبیرخانه رویداد رسید
دبیر علمی رویداد نیز در این مراسم بیان کرد: بیش از هزار و ۱۰۰ اثر در حوزه عکس، کلیپ و پادکست به این رویداد ارسال و داوری شد.
سیدرضا بهادری، ایران‌هراسی را بزرگترین معضل حوزه گردشگری ایران در حال حاضر عنوان کرد و گفت: بسیاری از گردشگران خارجی با دید منفی وارد کشور می‌شوند و با دید به شدت مثبت به کشور خود باز می‌گردند.
وی گفت: هر تلفن همراهی می‌تواند ابزاری برای تولید محتوای حوزه گردشگری مثبت در راستای رفع ایران‌هراسی و نشان دادن چهره واقعی گردشگری ایران به جهان باشد.
بهادری تصریح کرد: ایران جزو ۱۰ کشور برتر دنیا، به لحاظ داشتن جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و جزو پنج کشور دنیا به لحاظ جاذبه‌های طبیعت‌گردی است و این ظرفیت وجود دارد که ایران زیبا را به درستی به دنیا معرفی کنیم.
وی در ادامه گزارشی از روند انجام داوری آثار و همچنین برگزاری کارگاه‌های مختلف در این رویداد ارائه داد.
تشکیل ۵ کارگاه در رویداد ۳ روزه
مدیر برگزاری بوت کمپ رویداد ایران من نیز در این مراسم هدف اصلی برگزاری این بوت‌کمپ را مهارت‌افزایی در بحث تولید محتوا عنوان کرد و گفت: کارگاه سه‌روزه برای این رویداد برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم خروجی آن، یک گام در راستای توسعه گردشگری کشور باشد.
فائزه اسدیان تصریح کرد: پنج کارگاه تخصصی در حوزه‌های عکاسی، فیلمسازی تک نفره، ایده‌پردازی، تدوین و ارسال و بارگذاری محتوا در فضای مجازی در این بازه زمانی طراحی شده است.
اسدیان، برگزاری تور علمی فرهنگی و اعزام به مناطق مختلف استان را از دیگر برنامه‌های این بوت‌کمپ عنوان کرد. امیدوارم از خبر اولین رویداد «ایران من، جان و جهان من» در دانشگاه یزد آغاز
شد
راضی بوده باشید.

اولین رویداد «ایران من، جان و جهان من» در دانشگاه یزد آغاز
شد  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۶ ۰۲:۴۲:۳۵