انتظام‌بخشی ناظرین در پروژه نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار
بگیرد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر انتظام‌بخشی ناظرین در پروژه نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار
بگیرد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، معاون مهدی رجحانی در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین که بعد از ظهر جمعه با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان و مدیران بانکی در سالن جلسات بحران قزوین برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت نظارت بر ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: اصلی‌ترین مسئله که باید مورد توجه مسئولان پروژه قرار بگیرد، انتظام‌بخشی ناظرین است.
وی افزود: ناظرین باید به صورت مستمر از پروژه‌ها بازدید کنند و بر روند ساخت اشراف کامل داشته باشند، ناظرینی که در محل حاضر نمی‌شوند و نسبت به پروژه بی‌تفاوت هستند باید با آن‌ها برخورد شود.
رجحانی یادآور شد: استحکام بنا، استفاده از مصالح مقاوم و هزینه‌های واقعی از جمله مواردی است که ناظرین باید به طور جدی و کامل مورد توجه قرار دهند و اگر مسئله‌ای بود آن را به سرعت اطلاع دهند.
وی عنوان کرد: تسهیلات و وام نهضت ملی مسکن نیز جز مواردی است که باید مورد توجه مسئولین مرتبط قرار بگیرد، قسط‌های در نظر گرفته شده باید حتی المقدور طوری باشد که مردم توان پرداخت داشته باشند و تسهیلات به گونه‌ای باشد که هزینه‌های لازم را در حد امکان پوشش دهد. امیدوارم از خبر انتظام‌بخشی ناظرین در پروژه نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار
بگیرد
راضی بوده باشید.

انتظام‌بخشی ناظرین در پروژه نهضت ملی مسکن مورد توجه قرار
بگیرد  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۰۷ ۰۲:۴۰:۱۲