امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است جبه گزارش سوالات شرعی و احکام، سردار رحیم جهانبخش عصر دوشنبه در آئین معرفی فرمانده جدید انتظامی سلماس با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: ایران اسلامی با اقتدار و با وحدت مردم و مسئولان تمامی توطئه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.
وی گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح با تأمین امنیت پایدار در داخل کشور بستر وفضای لازم توسعه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گذاری را فراهم می‌کند.
سردار جهان بخش با اشاره به امنیت پایدار در منطقه گفت: هویت ملی و هویت دینی شاخصه‌های مهم مردم ایران است که از هم جدایی ناپذیر هستند.
وی گفت: نیروهای خدوم انتظامی جان خود و آرامش خود و خانواده‌های خویش را برای برقراری امنیت پایدار مردم و کشور خالصانه فدا کرده‌اند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: امنیت کامل در استان برقرار است و باید یادآور شوم که اعتراض حق مردم اما اغتشاش قطعاً کار دشمن و عوامل فتنه گر است و هیچ کجای دنیا ایجاد ناامنی و اغتشاش و آسیب به اموال مردم را تحمل نمی‌کنند.
سردار جهانبخش افزود: به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر اتقای احساس امنیت، طرح تشدید ارتقا امنیت اجتماعی (برخورد با حاملان هرگونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، مزاحمت. اوباشگری و…) به صورت شبانه روزی و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس به صورت ضربتی ادامه دارد.
سردار احمدی فرمانده مرزبانی استان نیز در این آئین گفت: نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در تأمین امنیت استان دارد و اقتدار نیروهای مسلح مستقر در استان موجب شده که آذربایجان غربی یکی از استان‌های امن کشور باشد.
حجت السلام نجفی امام جمعه موقت سلماس و غنی زاده فرماندار این شهرستان هم بر خدمت بی منت به مردم و رعایت اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
در این آئین سرهنگ فتح الهی فرمانده سابق انتظامی سلماس به تشریح عملکرد ۱۲ ساله خود پرداخت و سرهنگ شهریار به عنوان فرمانده جدید انتظامی سلماس معرفی شد. امیدوارم از خبر امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است راضی بوده باشید.

امنیت کامل در آذربایجان غربی برقرار است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۰۵ ۰۲:۳۹:۳۹