امروز فلسطین نه تنها مساله اول اسلام بلکه موضوع اصلی بشریت
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امروز فلسطین نه تنها مساله اول اسلام بلکه موضوع اصلی بشریت
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه شنبه در اجلاس مجمع بسیجیان استان قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: رسیدن به تمدن نوین اسلامی، یکی از موضوعات مهم بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب است و این بیانیه در واقع مکمل نظریه امام راحل در خصوص رژیم صهیونسیتی است که فرمود اسرائیل غده سرطانی است و این راهبرد به تدریج در حال تحقق است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: فلسطین امروز نه تنها موضوع اصلی جهان اسلام، بلکه به مسئله اول بشریت تبدیل شده است.
سردار سلیمانی بیان داشت: انقلاب اسلامی متمایز از دیگر حکومت‌های جهان است هر چند که ممکن است در برخی از موارد الگوهایی از غرب گرفته شده که باید برای آن جایگزین پیدا کرد.
وی عنوان داشت: مجامع بسیجیان به دنبال انجام کارهای بر زمین مانده است و تلاش می‌شود این امر از شورای محله‌های اسلامی تا مجمع عالی بسیج دنبال شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: پس از نظریه پردازی، نیازمند گفتمان سازی هستیم و در ادامه نیازمند تعریف فرآیند پیاده سازی و همچنین حمایت برای گسترش الگوها هستیم.
وی افزود: تفاهمنامه‌های مختلفی بین بسیج با نهادها و دستگاه‌های مختلف در دولت سیزدهم منعقد شده است و این آمادگی وجود دارد تا در طرح‌های استانی نیز مشارکت صورت گیرد.
سردار سلیمانی افزود: در فرمان اعتلای بسیج و سند راهبردی این سازمان تربیت نونهالان مورد تاکید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بر این اساس باید برنامه‌ریزی شود تا ۸۰ درصد نونهالان با محوریت مادرانشان تحت تربیت قرار گیرند که این آمادگی وجود دارد این طرح در قم اجرایی شود.
وی عنوان داشت: طرح‌های تربیتی که توسط کارشناسان نخبه امر تعلیم و تربیت تهیه شده
در ۵۰۰ مدارس راهیان کوثر در حال اجرا است و با وزارت آموزش و پرورش نیز توافق شده تا این طرح‌ها در مدارس به مرحله اجرا در آید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیشنهاد تأسیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی نیز به وزارت علوم داده شده و از سوی آنان نیز مورد استقبال قرار گرفته است و همکاری‌ها در راستای ایجاد آن در حال انجام است.
وی در ادامه عنوان داشت: در راستای حل مسائل استان قم باید تلاش‌ها و مجاهدت گسترده‌ای صورت گیرد و از ظرفیت مردمی نیز استفاده شود.
سردار سلیمانی تاکید کرد: قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی موجب شد تا یک تحول تاریخی و گسترده‌ای در عصر حاضر رخ دهد. امیدوارم از خبر امروز فلسطین نه تنها مساله اول اسلام بلکه موضوع اصلی بشریت
است
راضی بوده باشید.

امروز فلسطین نه تنها مساله اول اسلام بلکه موضوع اصلی بشریت
است  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۲ ۰۲:۴۰:۵۸