امروز غزه یک رسانه قدرتمند در نشان دادن پلیدی صهیونیست
هاست

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر امروز غزه یک رسانه قدرتمند در نشان دادن پلیدی صهیونیست
هاست
به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام احمد میرزایی پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم غزه با بیان اینکه امروز غزه یک رسانه قدرتمند در نشان دادن پلیدی صهیونیست هاست، گفت: شهدای امروز غزه دنیا را تکان دادند تا چهره پلید رژیم صهیونیستی برای جهانیان آشکار شود.
وی ادامه داد: وجدان‌های خفته امروز با استفاده از رسانه غزه بیدار شدند و اذهان عمومی با دیدن اتفاقات این شهر به مظلومیت آنها پی بردند.
وی گفت: این راه غزه، راه حسینی است و ما مردم ایران حامی این مردم مظلوم هستیم تا با حمایت خود سایت احکام تأییدی بر مسلمانیت خودمان بزنیم که حامی مظلومان هستیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این مراسم بیان کرد: هنرمندان استان نیز امروز با حضور خود در کنار مردم ارومیه نشان دادند که داغدار مردم غزه هستند.
علیرضا نوروزی افزود: هنرمندان این شهر در کنار مردم دل سوخته غزه هستند و با سروده‌های خود اقتدار غزه را می‌سرایند و با حضور فعال خود در مراسم‌های ضد صهیونیستی از انزجار خود به صهیونیست‌ها می‌گویند.
مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم غزه امروز به صورت گسترده در همه شهرهای ایران برگزار شد و مردم آذربایجان غربی و ارومیه نیز با برپایی این مراسم حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند. امیدوارم از خبر امروز غزه یک رسانه قدرتمند در نشان دادن پلیدی صهیونیست
هاست
راضی بوده باشید.

امروز غزه یک رسانه قدرتمند در نشان دادن پلیدی صهیونیست
هاست  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۰-۲۷ ۰۲:۴۰:۴۰