افزایش ۱۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق در قرچک

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر افزایش ۱۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق در قرچک حسین فخاری در گفتگو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: جلسه رفع مشکلات و موانع احداث نیروگاه مقیاس کوچک و پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی قرچک در فرمانداری قرچک برگزار و با توجه به ضرورت مدیریت برق در شرایط پیک مصرف و برای جلوگیری از کاهش افت کیفیت برق شهری و خاموشی در سطح قرچک این خصوص تصمیم گیری شد.
سرپرست فرمانداری قرچک اضافه کرد: در حال حاضر نیازمند احداث نیروگاه مقیاس کوچک و تسریع در تکمیل پروژه احداث پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی هستیم.
وی کاهش هدررفت و آزادسازی ظرفیت خطوط انتقال انرژی از پست ۶۳ کیلوولت را از مزایای نیروگاه‌های مقیاس کوچک خواند و افزود: برای قرچک نیروگاه مقیاس کوچک با ظرفیت ۱۰ مگاوات و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که در چند روز آینده مراحل ساخت آن شروع و سال آینده بهره‌برداری می‌شود.
سرپرست فرمانداری قرچک همچنین با اشاره به اهمیت احداث پروژه پست برق ۶۳ کیلوولت در شهرک صنعتی اظهار داشت: این پست یکی از ضروریات زیرساختی شهرک صنعتی بمنظور تأمین برق مورد نیاز صاحبان صنایع و تولیدکنندگان است که با پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز، بهره‌برداری از آن تسریع شود. امیدوارم از خبر افزایش ۱۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق در قرچک راضی بوده باشید.

افزایش ۱۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق در قرچک  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۹ ۰۲:۴۴:۴۷