افزایش ناوگان حمل عمومی برای جابجایی زوار حسینی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر افزایش ناوگان حمل عمومی برای جابجایی زوار حسینی به گزارش خبرنگار سایت احکام، مهدی سلیمی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی استان خوزستان اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های خوبی برای انتقال زائران صورت گرفت و مشکلات حمل و نقل نسبت به سال‌های گذشته کمتر شد که در این خصوص شهرداری‌ها به خصوص شهرداری اهواز، سنگ تمام گذاشتند.
رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: تلاش می‌شود تا اربعین سال آینده تعداد اتوبوس برای حمل و نقل زوار حسینی افزایش داده شوند که از همه ارگان‌ها در این خصوص کمک گرفته می‌شود.
وی افزود: همکاری شهرداری‌ها در اربعین حسینی خوب بوده و از هم اکنون باید در بخش‌های مرتبط با شهرداری‌ها و استقبال از زائران آسیب شناسی صورت گیرد تا سال آینده خدمات بهتری ارائه شود؛ همچنین باید برنامه‌ریزی هایی انجام شود تا چند ماه قبل از اربعین، نیازسنجی‌ها انجام و ماشین آلات مختلف مثل آتش نشانی، حمل زباله و حمل و نقل تأمین شود.
رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور بیان کرد: از شهرداری اهواز برای اقدامات انجام شده در ایام اربعین به خصوص در حوزه حمل و نقل زائرها و کمک برای ساماندهی اتباع خارجی تشکر می‌کنم. امیدوارم از خبر افزایش ناوگان حمل عمومی برای جابجایی زوار حسینی راضی بوده باشید.

افزایش ناوگان حمل عمومی برای جابجایی زوار حسینی  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۲-۰۶ ۰۲:۴۱:۱۴