اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی به گزارش سوالات شرعی و احکام، پروین محمدپوری افزود: طی سال گذشته، از ۱۶۰۰ تعهد اشتغال ابلاغی، با صرف ۲۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۲۴۶۸ مورد اشتغال برای مددجویان استان ایجاد و در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.
وی با اشاره به تأمین مسکن مددجویی نیز گفت: طی سال گذشته با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان ساخت و تأمین تعداد ۵۶۱ واحد مسکونی مددجویی انجام شد که آمار مقایسه‌ای رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ماقبل را نشان می‌دهد.
محمدپوری، زنان سرپرست و خانوارهای نیازمند تحت پوشش استان را ۹۲۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۴۳۲ خانوار دارای فرزند دوقلو و بیشتر تحت حمایت بهزیستی استان قرار دارند.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بر اهمیت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و افزود: طی سال گذشته ۷۷۸ نفر از زنان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.
وی همچنین از تأسیس ۳ گروه همیار جدید در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۷ گروه همیار در استان وجود دارد. امیدوارم از خبر اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی راضی بوده باشید.

اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۴-۲۱ ۰۲:۴۵:۲۶