اسکان بیش از ۲۹ هزار مسافر نوروزی در لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اسکان بیش از ۲۹ هزار مسافر نوروزی در لرستان به گزارش خبرنگار سایت احکام، عطا حسن‌پور روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا اول فروردین جاری بیش از ۲۹ هزار گردشگر در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان اقامت داشتند.
وی گفت: این تعداد گردشگر در اقامتگاه‌های مختلف مانند هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، مدارس و … سطح استان اقامت داشته‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: علاوه بر هتل‌ها و اقامتگاه‌های رسمی، و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۶۵ مدرسه با مجموع ۱۶۱۵ کلاس درس آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی و گردشگران است.
حسن‌پور، تصریح کرد: باتوجه‌به جاذبه‌های گردشگری در سطح استان و وضعیت آب‌وهوای مطلوب لرستان پیش‌بینی می‌شود آسمان نوروزی امسال گردشگران در لرستان، بیش از سال‌های گذشته باشد.
وی اظهار کرد: باتوجه‌به این مهم، ستاد اجرایی سفر استان، با مدیریت استاندار لرستان و حضور همه دستگاه‌های اجرایی و عضو ستاد، آمادگی پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی را داشته و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هم‌وطنان باشیم. امیدوارم از خبر اسکان بیش از ۲۹ هزار مسافر نوروزی در لرستان راضی بوده باشید.

اسکان بیش از ۲۹ هزار مسافر نوروزی در لرستان  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۳-۲۲ ۰۲:۴۰:۵۴