اربعین حسینی جلوه اقتدار امت اسلامی است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اربعین حسینی جلوه اقتدار امت اسلامی است حجت الاسلام مجید بهادری در گفتگو با خبرنگار سایت احکام، افزود: اربعین حسینی، جلوه اقتدار امت اسلامی و جاودانگی پیام عاشورا است.
وی با بیان اینکه اربعین حسینی، بیانگر اهمیت مبارزه با ظلم و تبعیض است، تصریح کرد: از نکات روشن آن می‌توان این درس را آموخت که انسان همواره باید در برابر استبداد و ظلم ایستادگی کند.
بهادری قیام بزرگ عاشورا را پایه‌گذار مکتب و گفتمانی فکری و اخلاقی عنوان کرد و گفت: ارزش‌های این قیام در اعماق وجود اهل یقین، زنده است.
بهادری افزود: در این میان، عاشقان مکتب حسینی رسالتی بس خطیر را در ارتباط با انتقال و مخابره حقیقت این پیام در دنیا بر عهده دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به زمان پیاده روی اربعین در شهرستان، تصریح کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور رأس ساعت ۱۶ و ۳٠ عصر عصر از جلوی سپاه ناحیه دهدشت تا امامزاده «آغا میر» برگزار می‌شود.
بهادری افزود: در پایان، عاشقان حسینی با تجمع در این مکان مقدس به عزاداری خواهند پرداخت. امیدوارم از خبر اربعین حسینی جلوه اقتدار امت اسلامی است راضی بوده باشید.

اربعین حسینی جلوه اقتدار امت اسلامی است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۰۶ ۰۲:۳۷:۴۰