احداث و تعمیر ۴۰ مدرسه و خانه در خوزستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر احداث و تعمیر ۴۰ مدرسه و خانه در خوزستان به گزارش خبرنگار سایت احکام، سرهنگ سعید امینیان پور شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تعمیر ۱۵ باب منزل محرومان و ساخت پنج باب منزل برای مددجویان کمیته امداد، تعمیرات بیش از ۲۰ مدرسه، ایزوگام پنج باب منزل محرومان، تعمیرات و سرویس وسایل سرمایشی و اعزام بیش از ۳۰ گروه جهادی به مناطق محروم از ابتدای امسال صورت گرفت.
وی با اشاره به کمک‌های مومنانه و خدمت رسانی برای محرومیت زدایی توسط نیروهای جهادی بسیج سازندگی بهبهان گفت: پخت غذا گرم بیش از ۸۰ هزار پرس، اهدای ۲۰ سری جهیزیه، تهیه کولر و یخچال برای ۱۰ خانوار، تهیه ۳۰۰ بسته لوازم مدرسه، توزیع بسته‌های غذایی و گوشت بیش از ۴۰۰۰ بسته، نان صلواتی بیش از ۶۰۰۰ قرص نان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف انجام شد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال جوانان از برپایی کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در پایگاه‌ها و حوزه‌ها و ارائه مدرک جهت اشتغال‌زایی خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به کارآفرینان و افرادی که آموزش‌ها را گذراندند، پرداخت شد.
وی از دیگر اقدامات جهادگران بسیج سازندگی بهبهان در راستای خدمت بی منت و برداشتن غبار محرومیت خبر داد و اظهار کرد: برپایی اردوی تخصصی و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم ۶ مرتبه، واکسیناسیون دام و طیور بیش از ۵۰۰۰ دام، آبرسانی به بیش از ۱۵ روستا در حال انجام است و خاموش کردن آتش سوزی در سطح بیابان با همکاری منابع طبیعی صورت گرفت. امیدوارم از خبر احداث و تعمیر ۴۰ مدرسه و خانه در خوزستان راضی بوده باشید.

احداث و تعمیر ۴۰ مدرسه و خانه در خوزستان  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۰۹ ۰۲:۴۹:۰۴