اجرای ۱۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای ۱۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار جمال شاکرمی عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس یک هزار و ۹۰۰ برنامه از جمله دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، رزمایش سرکشی یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهید دفاع مقدس، برگزاری رژه نیروهای مسلح، یادواره‌های شهدا، زنگ دفاع مقدس در مدارس، ورزشی، هنری، توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند در استان اجرایی می‌شود.
وی اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهید و جانباز قطع نخاع را از فردا تا پایان هفته دفاع مقدس به صورت مشخص، معلوم و هدفمند سرکشی می‌کنیم.
وی گفت: روز جمعه هم رژه سراسری نیروهای مسلح است که همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: الان قصد داریم ۱۲۸ روستا را به زودی آبرسانی می‌کنیم، در حوزه محرومیت زدایی مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال برای استان بسته شده، البته در مدت چهار سال که ۱۸۰۰ میلیارد را منابع طبیعی را در هفته‌های آینده از طریق گروه‌های جهادی خواهد آورد.
سردار شاکرمی عنوان کرد: ۳ هزار بسته لوازم‌تحریر و نوشت‌افزار توسط سازمان بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مناطق مختلف ایلام توزیع خواهد شد.وی تصریح کرد: ارزش هر بسته لوازم‌تحریر ۵ میلیون ریال است که جمعاً ۱۵ میلیارد ریال برای این بسته‌ها در نظر گرفته شده است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: بین آموزش پرورش و سپاه طرح‌های مختلفی از جمله طرح شهید عجمیان، در قالب ۱۵۰ گروه جهادی ۲۵۰ مدرسه مرمت، تعمیر و بهسازی شده و همچنین حدود ۲ هزار نیمکت تعمیر شده است. امیدوارم از خبر اجرای ۱۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام راضی بوده باشید.

اجرای ۱۹۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایلام  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۹-۲۱ ۰۲:۴۲:۳۳