اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن سرهنگ محمد مهدی مولیانی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت احکام اظهار داشت: امسال برنامه‌های بسیج با رویکرد جهاد خدمت، تبیین و امیدآفرینی شکل گرفته و هفته بسیج با شعار محوری بسیج امید ملت ایران است، آغاز خواهد شد.
فرمانده سپاه مقاومت بسیج فریدن بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج با عنوان خدمت و سازندگی و پیشرفت، عزت و افتخار، باور انقلاب و تمدن ساز، بسیج مقاومت ایثار و شهادت، بسیج ایمان، بصیرت و انتظار، بسیج جهاد علمی اعتلای فرهنگ و هنر، بسیج دفاع، امنیت و اقتدار برگزار می‌شوند
مولیانی تاکید کرد: برپایی اجتماع بزرگ شکوه مقاومت با حضور یک هزار نفر از منتخبان بسیج با شعار آزادی قدس و همچنین برپایی نمایشگاه از اقدامات و دستاوردهای پایگاه‌های نمونه و اجرای طرح یاد یاران با تقدیر و تشکر از پایگاه‌های مقاومت و خانواده‌ها و برگزاری جشنواره‌ی مالک اشتر با معرفی برگزیدگان در طی سال از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا نی شوند.
وی با اشاره به اینکه بسیج از معجزات انقلاب اسلامی و ابتکارات امام خمینی (ره) است ادامه داد: از جمله برنامه‌های شاخص که برای هفته بسیج در نظر گرفته شده برگزاری یادواره شهدا و کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف در فضای مجازی و اردوهای پیشرفت و برنامه‌های تبیینی در سطح مدارس، مساجد و محافل است.
وی با اشاره به طرح محرومیت زدایی از سوی قرارگاه افزود: امسال ۱۵۰ تن قیر رایگان از سوی قرارگاه محرومیت زدایی به شهرستان تخصیص داده شد که توانستیم عملیات آسفالت ریزی جاده‌ی سلامت منتهی به تپه نورالشهدا را بعد از چند سال اجرا کنیم.
مولیانی افزود: در یکسال اخیر مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از تبصره ۱۶ به متقاضیان بسیجی پرداخت شد.
وی تاکید کرد: امیدوارم امسال نیز با همکاری پایگاه‌های مقاومت، بسیجیان و خانواده‌های محترم برنامه‌های تدارک دیده شده را به بهترین شکل اجرا کنیم. امیدوارم از خبر اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن راضی بوده باشید.

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان فریدن  در تاریخ ۲۰۲۳-۱۱-۲۲ ۰۲:۴۱:۲۰