اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه/ تشکیل ۳ هزار
پرونده

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه/ تشکیل ۳ هزار
پرونده
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید عبدالعزیز موسوی چهارشنبه شب در نشست با خبرنگاران، افزود: طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فعال بوده و کهگیلویه در این مهم پیشرو است.
وی ابراز داشت: بالغ بر ۹ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرستان داشتیم و افزون بر ۳ هزار پرونده تشکیل شده که از این تعداد یکهزار و ۱۰ واحد زمین تحویل و زیر ساخت‌ها نیز آماده است.
فرماندار کهگیلویه با انتقاد از شورا و شهرداری ششم و انتخاب چندین شهردار در طی این دو سال، افزود: شورا برآمده از آرای مردم بوده و کلیت شورا و شهرداری مستقل و آزاد است، اما اگر جایی متوجه نقض قوانین شدیم، حتماً از بعد قانونی عمل خواهیم کرد.

وی به فضای انتخاباتی پیش رو اشاره و خاطر نشان کرد: بر اساس راهبردهای رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهیم کرد انتخاباتی سالم و بدون دغدغه برگزار کنیم.
فرماندار کهگیلویه توسعه و رشد برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تمامی مسائل فرهنگی شهرستان را پیگیری می‌کنیم.
موسوی تخصیص اعتبارات استانی را رضایت بخش دانست و تاکید کرد: برخی از پروژه‌ها تخصیص ۶۵ درصد و حتی تا تخصیص ۱۰۰ درصدی را داشتند.
موسوی یکی از اقدامات دولت را حمایت از زیر ساخت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: در طی دو سال گذشته ۱٠ مورد احداث چمن ورزشی داشتیم و چمن مصنوعی قلعه رئیسی تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر برای پروژه آب چهار شهر تخصیص یافت.
موسوی مخزن بزرگ ذخیره آب شهر دهدشت با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب را یکی از بزرگترین مخزن‌های های ذخیره آب در جنوب کشور دانست و گفت: این پروژه از پیشرفت ۲۰ درصدی به ۱۰۰ درصد رسیده که توانایی تأمین آب شهر دهدشت تا ۷۲ ساعت را دارد.
فرماندار کهگیلویه همچنین تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی برای آب چهار شهر، بهسازی و آسفالت جاده‌های بخش مرکزی و تعویض بخشی از شبکه انشعاب آب شهر دهدشت را از دیگر اقدامات محقق شده دانست. امیدوارم از خبر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه/ تشکیل ۳ هزار
پرونده
راضی بوده باشید.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه/ تشکیل ۳ هزار
پرونده  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۸-۱۷ ۰۲:۳۹:۱۲